Kaapstad 3

18 oktober 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag laatste verhaaltje. Vanochtend naar de pinguïns op Bolders beach. Leuk om te zien. Waggelend naar het water en pijlsnel van links naar rechts zwemmen. Er waren veel jongen die nog aardig wat dons hadden. Het duurt 60 dagen voordat ze het water in kunnen. Het dons is niet waterdicht dus ze verdrinken al ze nu het water in gaan. In het haventje wat gedronken en daar een zeehondje in het water zie spelen. Hierna naar de Waterfront waar we geluncht hebben en tot het avondeten hebben rondgelopen. Eric rn Frank gingen de auto wegbrengen en zijn loprlopendnd terug gekomen, dachten wij. Zogenaamd moe terug wat te drinken voor ze gehaald maar wat bleek later.......ze mochten de auto op het vliegveld inleveren. 😂😂😂 Om 18.00 uur gegeten omdat we op tijd naar het vliegveld moeten. Naar het hotel om even op te frissen en nu naar? de plane. We hebben een geweldige vakantie gehad en kijken straks met plezier naar alle foto's. Ik hoop dat jullie ook hebben genoten van mijn verhalen. Het was leuk om te doen. Ik zeg weer tot morgen maar dan weer in Nederland. Groetjes!!!

1. Monique Bos:
    18 oktober 2019
    Super Ans en Eric. Echt genoten van jullie avonturen. Goede reis naar huis. Lekker nagenieten van alle foto’s en herinneringen.
  2. Wilma:
    Leuke
  3. Wilma:
    18 oktober 2019
    Leuke verhalen en mooie foto's een goeie reis terug
  4. Jacqueline en Wilbert:
    19 oktober 2019
    Fijn dat jullie een super vakantie hebben gehad. Goede reis en welkom terug in het koude Nederland
  5. Annelot:
    Goeie vlucht!!
  6. Helen:
    19 oktober 2019
    Genoten van jullie reisverhaal!
  7. Berry:
    20 oktober 2019
    Kan begrijpen dat jullie genoten hebben😊😊alleen de foto's en het reisverhaal waren al prachtig. Gaat jullie tegen vallen hier in Nederland🤣🤣
  8. J&J:
    20 oktober 2019
    Was zeker mooi om jullie reis mee te maken. Dank voor de verhalen en foto's😙😙
  9. Djuvenna:
    26 oktober 2019
    Ik kom 'n beetje op 't einde binnenvallen vanwege drukte in me eigen leventje 😂 maar wat 'n leuke foto's en verhalen!! Lijkt me n prachtige vakantie ♥