Swaziland Foresters Arms

4 oktober 2019 - Mhlambanyatsi, Swaziland

Vanochtend om 07.00 uur vertrokken uit kruger en helemaal naar beneden gereden, daar 5 uur over gedaan. Rustig rijdend nog best veel gezien. In het park gestopt bij een piknickplaats waar je wat kon drinken en eten. Ook kon je daar een braai gaan doen, die kon je huren daar. Tijdens het eten stonden de olifanten naast ons te eten, geweldig. Een wrattenzwijn kwam ook nog even buurten daar. Aapjes in de boom keken ook toe. Even in de shop kijken en een ijsje gegeten, toen weer naar de uitgang. Wij dachten dat we niets meer zouden zien maar als toetje vlak voordat we er uit waren bij een waterplaats olifanten, waterbuffels en neushoorns gezien. Super was dat. Vooral die neushoorns waren geweldig om te zien. Ik zal proberen 1 foto te plaatsen maar de WiFi is niet erg sterk, anders komen de foto's later. Door de poort via een brug met geweldig landschap en een rivier nog even gestopt, veel vis, vogels en krokodillen in het water gespot. Nu op weg naar Swaziland.  Een arm land maar wel prachtig landschap. Na 8 en een half uur gearriveerd bij ons hotel. Prachtig gelegen in de natuur. Even bijkomen, lekker douchen en straks eten. Misschien  lukt het een paar foto's te plaatsen. Morgen door naar St Lucia met de nodige stops. Daar 2 overnachtingen.

1. Fatima Mernisi:
    4 oktober 2019
    Wow wat is het mooi daar. En wat zullen jullie genieten. Dikke kus van mij😘
  2. Piet en jose:
    5 oktober 2019
    Dit zijn weer mooie foto's zie er nog wel meer tegemoet groetjes van piet en José.
  3. Brigitte Verhaar:
    6 oktober 2019
    Leuk om zo een beetje mee te reizen💋