Thornybush en kruger Skukuza Rest Camp

3 oktober 2019 - Skukuza, Zuid-Afrika

Best goed geslapen in de tent ondanks het gehuil van de hyena. Het was alleen te koud om te douchen dus dat maar na de gamedrive gedaan. Vanochtend om 05.30 uur, ja, ja, vroeg uit de veren de laatste gamedrive gehad in Thornybush. 2 leeuwen gezien, giraf, olifanten en nog wat kleine huisdieren. 😉 Om 11.00 uur weggereden naar kruger park en om 13.45 aangekomen. Direct een kudde waterbuffels en een grote kudde olifanten voor in het park gespot. Eerst wat eten en drinken, dat was er bij ingeschoten onderweg. Bij het restaurant aangekomen zagen wij vanaf het terras een kudde olifanten langs het water, geweldig om te zien. Daar kwamen ook nog wat giraffen en een nijlpaard bij. Nadat we de koffers in het huisje hadden gezet en een paar boodschappen hadden gehaald wilden wij nog het park in maar de poort gaat om 18.00 dicht dus geen tijd meer om ver weg te gaan. Dus dan maar relaxen de rest van de dag en op tijd eten. Morgen vroeg op pad door het park naar Swaziland, weer een mooie dag vandaag. We gaan kijken of er meer foto's geplaatst kunnen worden.

Tot morgen!

1. Piet en jose:
    4 oktober 2019
    hoi Anke en Eric dit zijn super mooie foto's. nog een fijne vakantie.