Thornybush KwaMbili Game Lodge

2 oktober 2019 - Thornybush Game Reserve, Zuid-Afrika

Vandaag om 7 uur aan het ontbijt en uitgecheckt. Op naar Thornybush privé wildresort. Na 2/5 uur rijden aangekomen bij het resort. Onderweg niet veel te zien maar voordat we de poort doorgaan hebben we al 2 giraffen gezien maar Eric wilde niet stoppen 😤 dus verder gereden. Eenmaal binnen al impala en zwijntjes gezien zonder de gamedrive. Bij aankomst lodge moesten we kiezen wie er in de tent zou slapen, wij dus! Ik vind het wel spannend hoor. Wij hadden 1 tent en 1 kamer gereserveerd. Natuurlijk een stevige tent maar toch, je hoort van alles buiten. We mogen in het donker niet alleen naar de tent lopen dus gaat er iemand mee. 😱 Aangekomen kwam er bij de drinkplaats voor de uitkijk al een olifant met jong, prachtig. Naast de tent stonden ineens 2 impala's en een koedoe. Tot 4 uur lekker gerelaxed en toen de gamedrive gedaan. Onderweg  impala, zebra, olifanten, waterbok, wilde hond met 9 jongen en in het donker in het water een nijlpaard. Die hopen we morgen ook nog bij licht te zien. Naar de plek op zoek naar de 2 leeuwen die er vanochtend waren maar die waren alweer weg. Gieren en ander gevogelte gezien. In het donker terug naar de lodge. Hier een heerlijke maaltijd gehad en nu naar bed. Morgen om 5 uur op. Het was in ieder geval al een geweldige dag. Foto's volgen nog, WiFi is niet zo geweldig. Tot morgen.

1. Brigitte Verhaar:
    2 oktober 2019
    Prachtig al die dieren in het wild te zien. Genieten. Xxx
  2. Dinie:
    2 oktober 2019
    Dat is echt genieten en zo dichtbij xx
  3. J&J:
    3 oktober 2019
    Wow, wow, ik vind je verhalen en foto's geweldig!